05/09/2022

Torna el Mercat de Nit, que celebra la seva 3a edició

Lluís Gavaldà, Poppy Selector i DJ The Jef seran els protagonistes musicals de la nit, que comptarà amb més de 40 varietats de tapes elaborades pels paradistes del Mercat Central. L’”amparitu” tornarà a ser la moneda oficial i es pot adquirir ja de forma anticipada a la parada de La Teca i la Meca del mercat.

mercat de nit

Aquest dissabte 10 de setembre torna el Mercat de Nit. A partir de les 20.00h i fins ben entrada la matinada, el Mercat Central de Tarragona i la Plaça Corsini acolliran la 3a edició de l’esdeveniment, que enguany serà un dels primers actes previs de Santa Tecla.
 
El Mercat de Nit comptarà enguany amb l’acompanyament musical de Lluís Gavaldà, Poppy Selector i DJ The Jef, que escolliran la música per acompanyar una proposta gastronòmica formada per més de 40 tapes elaborades pels paradistes del Mercat Central. La moneda oficial de la nit tornarà a ser el tradicional “amparitu”, que ja es pot adquirir de forma anticipada a la parada de La Teca i la Meca del mercat. També s’habilitaran punts de venda d’”amparitus” el mateix dissabte 10 de setembre a la Plaça Corsini i al carrer Colom en horari de 10.00 a 14.00h i a partir de les 19.00h.
 
Així doncs, aquest dissabte i després de dos anys, el Mercat Central tornarà a obrir excepcionalment fins a mitjanit, per donar pas posteriorment a un bon tast musical a Plaça Corsini fins les 03.30h.
 
El president de l’empresa de Mercats i conseller de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Dídac Nadal, ha manifestat que "després dels darrers dos anys, Tarragona té més ganes que mai de celebrar una Santa Tecla memorable. Per això des de l'empresa de Mercats s'han destinat molts esforços en recuperar un acte que marca l'inici de les festes i que s'ha convertit en un dels més populars del programa. Convidem a tots i totes els tarragonins i tarragonines a anticipar-se i adquirir els seus “amparitus” abans del dia 10. Moltíssimes gràcies a tots i totes les paradistes, que porten setmanes preparant les seves propostes gastronòmiques per què el Mercat de Nit torni a ser un èxit i el Mercat Central un punt neuràlgic de la festa major de Tarragona".
 
 
Aparcament a Plaça Corsini i got reutilitzable
Cal recordar que l’aparcament de Plaça Corsini estarà obert durant el Mercat de Nit amb una tarifa de cap de setmana de només 0,50€/hora. L’aparcament no tanca a les nits.
 
D’altra banda, amb l’objectiu de minimitzar l’impacte dels residus, el Mercat de Nit comptarà amb gots reutilitzables, que es podran dur de casa o adquirir-los als punts de venda d’”amparitus”, a les pròpies parades del mercat o a la parada de La Teca i la Meca, que estarà oberta durant tot l’esdeveniment.

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

expo
27/10/2026

El Mercat Central acull dues exposicions de temàtica social aquesta tardor

La Xarxa Santa Tecla exposa un projecte sobre la infantilització de les persones amb discapacitat i la Fundació Vicente Ferrer apropa una proposta sobre dones i esport.

Ves a la noticia
fira
19/10/2026

Multitudinària acollida de la Gran Festa del Romesco i la 2a Fira Tarragona Marida a la ciutat

Es van servir més de 7.000 degustacions de vi i 4.000 tastos gastronòmics malgrat haver de suspendre la última jornada per la pluja. Carme Ruscalleda i Arnau París van ser alguns dels noms propis d’una variada programació per a tots els públics. L’espai infantil dels Petits Romescaires va ser tot un èxit, amb la participació de més de 180 infants.

Ves a la noticia
ruscalleda
19/10/2026

Carme Ruscalleda inaugura la Gran Festa del Romesco i la 2a edició de la Fira Tarragona Marida

Durant l'acte inaugural Carme Ruscalleda ha compartit una demostració de cuina amb els xefs de la ciutat Moha Quach i David Solé. També s'ha un reconeixement a la figura de Rafel Simó, qui va ser membre del Sindicat d'Iniciatives i Turisme de Tarragona, impulsor del tradicional concurs de mestres romescaires.

Ves a la noticia