HISTÒRIA I CIUTAT
Treballem per fer dels Mercats de Tarragona un motor social, comercial i cultural de la ciutat
SOBRE NOSALTRES
Mercats de Tarragona és l’empresa municipal que gestiona serveis relacionats amb el comerç periòdic i sedentari, aparcaments i activitats socioculturals a la ciutat de Tarragona. Actualment gestiona 4 unitats de negoci:
Mercats públics
Mercat Central de Tarragona i Mercat de Torreforta
Mercadets
Corsini, Fòrum, St Salvador, St Pere i St Pau, St Quadrat, Torreforta, Bonavista, Catedral, La Móra i Pagesia
Aparcaments
Corsini
Fires
Mercat de Nadal, Fira de l'artesania, Carilló, Mercat de Contes, Vella Quaresma, Marxandatge Sta Tecla, Fira de l'oli, Fira del vi
MISSIÓ
Contribuir a la cohesió social, ser comerç de proximitat i fomentar l’economia local.
VISIÓ
Ser l’ànima de la ciutat i dels barris, un motor del comerç de proximitat i un referent en salut i sostenibilitat.
VALORS
Uns valors de mercat per definir-nos i compartir amb la ciutat.
Mercats sostenibles
Aconseguir espais amb arquitectura i urbanisme amables que al mateix temps siguin integradors d’energies renovables, de reducció de costos de transport i que fomentin l’ús d’envasos renovables, reutilitzables o multi ús.
Mercats integradors
Espais integradors actuant com a instruments de socialització per als nouvinguts, permetent la integració al mercat laboral de persones amb discapacitats i esdevenir un motor de relacions socials i de dinamisme del barri on s’està ubicat.
Mercats responsables
Fomentar la compra responsable dels productes agroalimentaris de qualitat. Aconseguir que siguin espais de cooperació empresarial, on es distribueixin els productes de proximitat i on es garanteixin sempre els accessos de persones amb mobilitat reduïda. Així aconseguirem uns espais de responsabilitat amb la nostra societat.
Mercats saludables
Espais on s’ofereixin productes i alimentació de qualitat, frescos i saludables. Incidir en la difusió d’hàbits saludables, de bones pràctiques culinàries i dietètiques, perquè són un exemple en qüestió d’higiene alimentària i afavoreixi una experiència agradable i enriquidora per al consumidor.
Mercats festius
Punt de trobada de dinamització social i cultutal tot l’any. Espais creadors de sinèrgies entre els diferents motors ciutadans de la ciutat.