13/07/2026

Obert el període de renovacions i noves adjudicacions dels mercadets de Tarragona

El termini per presentar tota la documentació finalitzarà el proper 10 d'agost.

renovacions mercadets

El període de renovacions i de noves adjudicacions dels mercats de venda no sedentària de la ciutat de Tarragona està obert des del passat divendres 10 de juliol. Els paradistes interessats poden presentar la documentació requerida de manera presencial a les oficines ubicades al Passatge Cobos, o de forma telemàtica des del Taulell d’anuncis de la pàgina web de Mercats de Tarragona.

La presidenta de Mercats de Tarragona, Montse Adan, ha destacat que “els mercadets són un element essencial del comerç de proximitat i contribueixen a dinamitzar la nostra ciutat. Amb aquest nou període de renovacions i adjudicacions volem continuar reforçant un model de mercats i mercadets viu, de qualitat i proper a les necessitats dels tarragonins i tarragonines”.


Deu mercadets i més de quatre-centes autoritzacions
Cal recordar que actualment Tarragona compta amb més de quatre-centes autoritzacions de parades de venda no sedentària, distribuïdes entre un total de deu mercadets repartits per tota la ciutat: Corsini, Fòrum, Sant Salvador, Sant Pere i Sant Pau, Sant Quadrat, La Móra, Torreforta, Catedral, Bonavista i Plaça dels Carros. La seva activitat es distribueix cada matí de dimarts a diumenge.


Les bases es poden consultar al Taulell d’anuncis de Mercats de Tarragona.

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

mercat de nit
01/09/2026

El Mercat de Nit celebrarà la seva 7a edició el proper 12 de setembre amb tres xefs convidats

Moha Quach, Pep Moreno i Ramon Martí afegiran les seves propostes gastronòmiques a l'habitual oferta de tapes dels paradistes del Mercat Central. A partir de les 20.00h el Mercat Central i la Plaça Corsini s’ompliran de música i gastronomia en una de les nits més especials de l’any. Dissabte al matí la Plaça Corsini acollirà esmorzars de forquilla dels paradistes del Mercat i el programa de Ràdio Flaixbac El Vermut de Llucià Ferrer.

Ves a la noticia
mercats festius
24/08/2026

Els productes de Santa Tecla ja es poden adquirir a la botiga del Mercat Central

Els tradicionals Mercats Festius de la ciutat obren les portes des d’avui i fins el 10 de setembre. La venda d’elements festius al Mercat de Torreforta ​començarà aquest dijous 27 d'agost.

Ves a la noticia
mercat torreforta
21/08/2026

Mercats de Tarragona treu a licitació parades i locals disponibles del Mercat de Torreforta

L’objectiu és continuar amb el procés de millora i d’ocupació dels espais del Mercat. El termini de cessió d’ús és per a cinc anys prorrogables per igual període i per mutu acord. El termini de presentació de propostes acaba el proper 31 d’agost.

Ves a la noticia