24/11/2023

Mercats de Tarragona proposa alimentar els tions de nadal als mercadets de la ciutat

La iniciativa es duu a terme gràcies a la col·laboració de Virginias, Torrons i Xocolates des de 1932

Nadal als mercadets de Tarragona 2023

En el marc de les festes nadalenques i per primera vegada, l’empresa Mercats de Tarragona proposa l’acció de dinamització ‘Alimenta el teu tió de Nadal als Mercadets de Tarragona’. És una iniciativa que convida a la ciutadania a visitar alguns dels mercadets de la ciutat amb el tió de Nadal, comprar productes locals i de proximitat i, gràcies a la col·laboració amb l’empresa Virginias, Torrons i Xocolates des de 1932, s’obsequiarà amb un torró als primers cinquanta clients. 

 

La presidenta de Mercats i consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, destaca que “amb aquesta acció volem contribuir a dinamitzar l’ambient nadalenc d’alguns dels mercadets de la nostra ciutat”. “Tarragona té la sort de comptar amb una amplia oferta de mercadets distribuits per tota la ciutat, i amb iniciatives com aquesta posem en valor els productes dels mercadets i el que representen per Tarragona” afegeix Montse Adan.  

 

 

Mercadets adherits i horaris 

El Mercat de la Pagesia de la Plaça dels Carros realitza aquesta iniciativa nadalenca el pròxim dissabte 25 de novembre, a partir de les 10.30 h.  

 

El divendres 1 de desembre els tarragonins i tarragonines podran portar el tió de Nadal al Mercadet de Sant Pere i Sant Pau, també a partir de les 10.30 h. I el dia següent, el dissabte 2 de desembre l’acció es realitzarà al Mercadet de La Móra, a partir de les 10.30 h.  

 

Finalment, el dissabte 9 de desembre l’acció ‘Alimenta el teu tió de Nadal als Mercadets de Tarragona’ es celebrarà al Mercadet de la plaça del Fòrum a partir de les 10.30 h.  

 

 

  • Adjuntem cartell 

 

 

Tarragona, 22 de novembre de 2023 

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

expo
27/10/2026

El Mercat Central acull dues exposicions de temàtica social aquesta tardor

La Xarxa Santa Tecla exposa un projecte sobre la infantilització de les persones amb discapacitat i la Fundació Vicente Ferrer apropa una proposta sobre dones i esport.

Ves a la noticia
fira
19/10/2026

Multitudinària acollida de la Gran Festa del Romesco i la 2a Fira Tarragona Marida a la ciutat

Es van servir més de 7.000 degustacions de vi i 4.000 tastos gastronòmics malgrat haver de suspendre la última jornada per la pluja. Carme Ruscalleda i Arnau París van ser alguns dels noms propis d’una variada programació per a tots els públics. L’espai infantil dels Petits Romescaires va ser tot un èxit, amb la participació de més de 180 infants.

Ves a la noticia
ruscalleda
19/10/2026

Carme Ruscalleda inaugura la Gran Festa del Romesco i la 2a edició de la Fira Tarragona Marida

Durant l'acte inaugural Carme Ruscalleda ha compartit una demostració de cuina amb els xefs de la ciutat Moha Quach i David Solé. També s'ha un reconeixement a la figura de Rafel Simó, qui va ser membre del Sindicat d'Iniciatives i Turisme de Tarragona, impulsor del tradicional concurs de mestres romescaires.

Ves a la noticia