14/07/2021

El Mercat Central acull l’exposició fotogràfica “Moviment social a Tarragona”

La mostra, formada per imatges d’Àngel Catena, és un relat visual de la lluita veïnal dels anys 80 i 90

L’exposició està impulsada per la Fundació Mare Terra amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i ha estat també exposada al Mercat de Torreforta

EL MERCAT CENTRAL ACULL L’EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA “MOVIMENT SOCIAL A TARRAGONA”

El Mercat Central de Tarragona acull des d’aquesta setmana l’exposició fotogràfica “Moviment social a Tarragona”, coordinada per la Fundació Mare Terra amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona. La mostra, formada per imatges del fotògraf Àngel Catena, és un relat visual dels principals moviments veïnals que es van viure als barris de la ciutat durant els anys de transformació socioeconòmica, entre els anys 80 i 90.

L’acte d’inauguració ha anat a càrrec del president de l’empresa de Mercats de Tarragona i Conseller de Comerç, Dídac Nadal; el president de Mare Terra Fundació Mediterrània, Àngel Juàrez; i l’autor de les imatges, el fotògraf Àngel Catena.

La mostra està ubicada al vestíbul -1 del Mercat Central i es pot visitar en horari d’obertura de l’edifici, de dilluns a dissabte de 8.30 a 21.00h.

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

festa romesco
01/10/2026

La Gran Festa del Romesco i la 2a edició de la Fira Tarragona Marida ompliran de vi i gastronomia el tram superior de la Rambla Nova del 16 al 18 d’octubre

Carme Ruscalleda participarà en l’acte inaugural al costat dels cuiners David Solé i Moha Quach. El vi de les Denominacions d’Origen de la província maridaran una programació de taules rodones, tastos populars, activitats familiars i sessions de cuina.

Ves a la noticia
mercats
21/09/2026

Consell d'administració extraordinari Mercats de Tarragona

Aquesta tarda ha tingut lloc una sessió extraordinària del Consell d’Administació de Mercats de Tarragona amb motiu del tràgic accident laboral ocorregut al Mercat Central la setmana passada.

Ves a la noticia
mercat central
16/09/2026

Incident al Mercat Central

Una acumulació de monòxid de carboni durant tasques de reparació ha provocat que un treballador hagi mort i un segon estigui ferit greu.

Ves a la noticia