13/10/2021

Els Mercats de Tarragona participen a la campanya de promoció del Peix de Tarragona

Les peixateries del Mercat Central i de Torreforta distribuiran un receptari per cuinar les diverses varietats de peix i es programaran dos showcoookings de romesco de pop i canana.

Peix de Tarragona

Avui s’ha donat el tret de sortida a la campanya de promoció “Peix de Tarragona, tot un gust” que té com a objectiu contribuir a augmentar el consum de peix de proximitat entre la ciutadania. El conseller de Desenvolupament Econòmic Manel Castaño ha explicat que “La confraria de Pescadors de Tarragona va traslladar la necessitat de promocionar el peix de Tarragona per incrementar el seu consum entre els ciutadans. A partir d’aquí, Tarragona Impulsa va començar a treballar de manera transversal, amb altres departaments de l’ajuntament i també amb diferents agents de la ciutat, per tal contribuir a la reactivació del sector pesquer”.  En aquest sentit, s’ha creat un grup de treball que permet donar continuïtat al projecte format per Tarragona Impulsa, el departament Comunicació, i el de Turisme, la Casa d’Oficis, l’IMET, Mercats de Tarragona, AEHT, la Confraria de Pescadors de Tarragona, obert a altres agents públics i privats que es puguin incorporar en un futur. 

Es tracta d’una ambiciosa campanya que té dos objectius: promoure el peix de proximitat per tal de donar suport al sector pesquer i posar en relleu el patrimoni immaterial gastronòmic de Tarragona.  

La campanya s’articula sota el l’eslògan “Peix de Tarragona, tot un gust” i inclourà difusió a les xarxes socials, un espai a la web de l’ajuntament, així com creativitats en diferents suports publicitaris – autobusos, opis, tanques-.  A més a més es promocionaran set espècies autòctones: pop, canana, lluç, gamba blanca, gadegang, sardina i seitó  un receptari plegable amb una recepta de cada espècie de peix. Aquest receptari s’ha elaborat des de Mercats de Tarragona i es repartiran a les peixateries. Per promocionar aquestes espècies també s’aniran publicant vídeos amb receptes a les xarxes socials.    

El president de l’empresa de Mercats, Dídac Nadal, ha destacat la implicació dels Mercats de Tarragona en el projecte: “els mercats de la ciutat són autèntics prescriptors de l’alimentació saludable i un dels millors epicentres on trobar peix de proximitat. La ciutadania podrà tastar els millors plats de peix de casa nostra a través del receptari que hem elaborat gràcies a la complicitat de les peixateries dels mercats, i dels dos showcookings que organitzarem al Mercat Central els dies 22 i 29 d’octubre”. 

Podeu consultar tota la informació de la campanya i les activitats a www.tarragona.cat/peixdetgn. 

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

La fira d'abril s'ha estrenat amb el viatge d'obertura de la nòria
26/04/2024

La fira d'abril s'ha estrenat amb el viatge d'obertura de la nòria

L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, la presidenta de Mercats i consellera de Comerç, Montse Adan, i les entitats participants a la Fira, han realitzat el viatge inaugural de la Nòria de 33 metres La Fira recupera amb força la programació musical i d’oci prevista per als dies de l’esdeveniment

Ves a la noticia
La Fira d'Abril torna a Bonavista del 30 d'abril al 5 de maig
11/04/2024

La Fira d'Abril torna a Bonavista del 30 d'abril al 5 de maig

En aquesta edició se celebra el 30è aniversari de la Fira, s’instal·laran un total de dotze casetes en una superfície de 13.000 m2 La Fira d’atraccions serà durant deu dies a partir del divendres 26 d’abril, i una de les novetats és la instal·lació d’una nòria de 33 metres d’alçada

Ves a la noticia
Tarragona Centre Comercial Obert
18/03/2024

El projecte "Tarragona centre comercial obert" estrena nova imatge gràfica

El conjunt d’actuacions comptaran a partir d’ara amb un logotip global creat pel dissenyador Francesc Farré

Ves a la noticia