05/08/2021

Els Mercats de Tarragona editen una revista informativa dirigida al públic turista de la ciutat

Està editada en 5 idiomes i inclou diferents vals promocionals per bescanviar a les parades del Mercat Central

La publicació es distribuirà entre 7 càmpings del terme municipal de Tarragona i en diversos punts d’informació turística

ELS MERCATS DE TARRAGONA EDITEN UNA REVISTA INFORMATIVA DIRIGIDA AL PÚBLIC TURISTA DE LA CIUTAT

Els Mercats de Tarragona han editat una publicació sobre la família dels mercats dirigida al públic turista de la ciutat. Es tracta d’una breu revista informativa editada en català, castellà, anglès, francès i rus, que inclou detalls sobre la ubicació, horaris, transport i productes dels mercats i mercadets de Tarragona. Entre altres, incorpora informació i plànol del Mercadet de Bonavista, un dels mercadets a l’aire lliure més grans d’Europa i un important reclam turístic per part de molts visitants del territori. A més, la publicació va acompanyada de diferents vals promocionals amb ofertes especials per bescanviar a les parades del Mercat Central de Tarragona.

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

expo
27/10/2026

El Mercat Central acull dues exposicions de temàtica social aquesta tardor

La Xarxa Santa Tecla exposa un projecte sobre la infantilització de les persones amb discapacitat i la Fundació Vicente Ferrer apropa una proposta sobre dones i esport.

Ves a la noticia
fira
19/10/2026

Multitudinària acollida de la Gran Festa del Romesco i la 2a Fira Tarragona Marida a la ciutat

Es van servir més de 7.000 degustacions de vi i 4.000 tastos gastronòmics malgrat haver de suspendre la última jornada per la pluja. Carme Ruscalleda i Arnau París van ser alguns dels noms propis d’una variada programació per a tots els públics. L’espai infantil dels Petits Romescaires va ser tot un èxit, amb la participació de més de 180 infants.

Ves a la noticia
ruscalleda
19/10/2026

Carme Ruscalleda inaugura la Gran Festa del Romesco i la 2a edició de la Fira Tarragona Marida

Durant l'acte inaugural Carme Ruscalleda ha compartit una demostració de cuina amb els xefs de la ciutat Moha Quach i David Solé. També s'ha un reconeixement a la figura de Rafel Simó, qui va ser membre del Sindicat d'Iniciatives i Turisme de Tarragona, impulsor del tradicional concurs de mestres romescaires.

Ves a la noticia