24/12/2024

El Mercat Central de Tarragona exposa un tradicional trineu finlandès de l'any 1800

Està cedit per Jordi Rovira i fills del museu Can Joanet de Tarragona. S’han programat franges horàries perquè la ciutadania pugui pujar al trineu i fotografiar-s’hi, i un sorteig per xarxes socials.

trineu mc

El Mercat Central de Tarragona exposa aquests dies de Nadal un nou element decoratiu al seu interior: un tradicional trineu finlandès de l’any 1800 cedit per Jordi Rovira i fills del museu Can Joanet de Tarragona. Es tracta d’un carruatge molt excepcional que era utilitzat amb l’ajuda de cavalls i rens. El trineu compta amb un destacat cavall Pegasus il·lustrat, obra del pintor Alejandro Ayxendri.

Fins el 5 de gener s’han programat diverses franges horàries per tal que la ciutadania que ho desitgi pugui pujar al trineu i fotografiar-s’hi. A més, des de les xarxes socials del Mercat Central se sortejaran 50€ en vals de compra entre totes les persones que comparteixin una fotografia del trineu a Instagram amb l’etiqueta #TrineuMercatCentral.

Els horaris per poder fotografiar-se amb el trineu al Mercat Central són de 10.00 a 14.00h i de 17.00 a 20.00h cada dia fins el 5 de gener, excepte els dies 24 i 31 de desembre i el 5 de gener, que només hi haurà torn de matí.

ALTRES NOTÍCIES QUE ET PODEN INTERESSAR

aniversari
16/03/2026

Els mercats de la ciutat celebren el seu doble aniversari amb sortejos i una propera sèrie audiovisual de receptes de cuina amb xefs reconeguts

La cuinera Carme Ruscalleda serà una de les protagonistes del projecte “Cuina a la Plaça”, que compartirà receptes amb paradistes dels mercats i mercadets al llarg de l’any i conclourà el 2027 amb motiu del desè aniversari del Mercat Central. Aquest dilluns 16 de març el Mercat de Torreforta i el Mercat Central celebren 44 i 9 anys, respectivament.

Ves a la noticia
aniversari
12/03/2026

El Mercat Central es prepara pel seu 9è aniversari distribuint talls de pastís aquest dissabte

Es podran aconseguir a partir de les 8.30h i fins a exhaurir existències a la cuina del Mercat presentant un tiquet de compra. El Mercat Central i el Mercat de Torreforta celebraran el seu doble aniversari aquest proper dilluns 16/03.

Ves a la noticia
fira abril
03/03/2026

Publicades les bases de patrocini de la Fira d’Abril 2026

Les sol·licituds es poden presentar fins el dilluns 16 de març i s’afegeixen a les bases de participació d’entitats, les quals tenen el termini obert fins el dimecres 11 de març. La Fira tindrà lloc del 30 d’abril al 3 de maig a l’aparcament inferior del Mercadet de Bonavista.

Ves a la noticia